Statenverkiezingen 2019

Op 20 maart 2019 zijn de Statenverkiezingen. Op deze pagina vindt je alles over de komende verkiezingen.

Komende activiteiten

Hou onze agenda in de gaten voor alle campagne-activiteiten. Bekijk hier de agenda.

Doe mee aan onze campagne!

GroenLinks groeit en daar gaan we verder mee in 2019 met een fantastische uitslag bij de Provinciale Statenverkiezingen! Een goede campagne kan niet zonder een grote groep enthousiaste vrijwilligers.

Wil jij een bijdrage leveren aan de campagne met jouw enthousiasme, kennis of tijd? Of wil je betrokken zijn bij de campagne maar heb je nog geen idee hoe? We zijn onder andere op zoek naar mensen die:

• Mee willen doen met de huis aan huis actie
  • Onderdeel uit willen maken van de twijfel lijn de laatste paar dagen van de verkiezingen
  • Kandidaten willen begeleiden bij het bezoeken van debatten
  • Enkele of meerdere uren willen flyeren de laatste dagen van de campagne tijdens het slotoffensief.

Voel je niks voor een van bovenstaande bijdragen aan de campagne maar wil je wel iets doen? Samen kunnen we kijken naar wat voor soort inzet jou uitkomt en de campagne versterkt. Contact opnemen kan gemakkelijk met vrijwilligers coördinator Babette Jongen via babettejongen@raadtilburg.nl en 0639504890.