Om deze verkiezingen zoveel mogelijk zetels te halen hebben we jouw hulp nodig. Je kunt op veel manieren een bijdrage leveren aan onze campagne. Hoe? Lees dan verder:

Huis-aan-huizen ๐Ÿ

Huis-aan-huizen is essentieel voor onze campagne. Waarom? Nou, omdat we er verkiezingen mee winnen!
Het is heel belangrijk om met mensen in gesprek te gaan over hun buurt, en wat hier beter kan. Maar het is vooral ook ontzettend leuk! Je ontmoet veel fijne mensen, hebt inspirerende gesprekken, รฉn direct een frisse neus gehaald. Klinkt goed toch?ย

Help jij ons mee? Neem dan contact op met je lokale afdeling of direct met campagneleider Gebert Lucassen.

Wil je eerst meer informatie? ๐Ÿ‘‰ Check dan deze video!

Flyeren ๐Ÿ€

Tijdens de eindsprint gaan we volop flyeren op stations en andere drukke plekken in jouw stad of dorp. Hiermee zorgen we dat GroenLinks goed zichtbaar is, gaan we het gesprek aan met kiezers en beantwoorden we hun laatste vragen. Vind je het spannend om het gesprek aan te gaan? Ook als je liever flyers bij mensen door de brievenbus doet, horen we graag van je. Neem graag contact op met je lokale afdeling of direct met campagneleider Gebert Lucassen.

Posters plakken ๐Ÿ“Œ

In alle Brabantse gemeentes gaan we posters plakken op verkiezingsborden. Help jij ons zichtbaar zijn en heb jij een dagdeel vrij om door Brabant te rijden? Een auto is niet nodig, maar wel handig. Help jij ons mee? Neem dan contact op met campagneleider Gebert Lucassen.

Raamposter ophangen ๐ŸชŸ

Zorg jij dat we in heel Brabant goed zichtbaar zijn? Hang dan een poster op je raam! Neem hiervoor contact op met je lokale afdeling of met campagneleider Gebert Lucassen.

Doneren ๐Ÿ’ถ

Om al onze campagneplannen uit te voeren en goed zichtbaar te zijn, hebben we geld nodig. Elke bijdrage, hoe groot of klein ook, kunnen we dus heel goed gebruiken. Kun jij wat missen? Doneer dan hierย ๐Ÿ‘‰ https://brabant.groenlinks.nl/doneer-lokaal.

Deel onze online content ๐Ÿ“ฑ

Volg jij ons al op al onze kanalen? Help ons een groter publiek te bereiken, deel onze content! ๐Ÿ“ข Je kunt ons hier vinden:

Meld je aan voor de nieuwsbrief โœ๏ธ

Blijf op de hoogte van onze campagne via onze nieuwsbrief. Meld je hier aan.

Stem 15 maart ๐Ÿ—ณ๏ธ

En stem 15 maart uiteraard GroenLinks! โค๏ธ๐Ÿ’š

Anders ๐Ÿ’š

Help jij liever op een andere manier? Neem dan contact op met onze campagneleider Gebert Lucassen om te bespreken hoe jij kunt bijdragen.

Alvast bedankt voor je inzet!