Hieronder vind je een alfabetisch overzicht van de gemeenten waar GroenLinks-leden wethouder zijn namens GroenLinks of namens een met GroenLinks verbonden lokale combinatie of samenwerkingspartij.

GroenLinks-wethouders in Brabant:

• Eindhoven: Renate Richters, wethouder jeugd, zorg en welzijn, armoede en inburgering, en Rik Thijs, wethouder duurzaamheid en openbare ruimte

• Geertruidenberg: Kevin van Oort (namens lokale partij Morgen!), wethouder openbare ruimte, duurzaamheid, ruimtelijke ordening, volkshuisvesting en grondzaken

• Helmond: Antoinette Maas, wethouder duurzaamheid, mobiliteit, cultuur, toerisme en recreatie en Cathalijne Dortmans, wethouder jeugd, onderwijs gezondheid, diversiteit, inburgering

• ’s-Hertogenbosch: Ufuk Kâhya, wethouder onderwijs, welzijn, (duurzame) mobiliteit

• Nuenen: Joep Pernot, wethouder duurzaamheid, financiën, afval, milieu, energie en accommodatiebeleid

• Roosendaal: Klaar Koenraad, wethouder zorg, duurzaamheid, bestuurlijke vernieuwing, volksgezondheid

• Tilburg: Rik Grashoff, wethouder duurzame mobiliteit, groen, openbare ruimte, grondzaken, omgevingswet, monumenten, asielzoekers

• Vught: Toine van de Ven (namens PvdA/GroenLinks), wethouder openbare ruimte, groen en water, klimaat en energie, gezondheid en bewegen, hulp en ondersteuning (Wmo), werk en inkomen (Participatiewet), sociaal werkbedrijf, armoede en schuldhulpverlening, ouderen, accommodatiebeleid, kunst en cultuur, subsidiebeleid

• Waalwijk: Dilek Odabasi, wethouder coördinatie sociaal domein, jeugdbeleid, duurzaamheid, natuur en milieu, afval, kinderopvang, integratie, dierenwelzijn, gezondheidszorg