Uitgelicht

Zet groene, linkse en slimme initiatieven op de kaart!

Onze website www.wijzijnbrabant.nl stroomt vol met initiatieven. De bedoeling is om, initiatieven die Brabant toekomstbestendig willen maken, letterlijk een plek geven op de website. Initiatieven kunnen heel verschillend zijn: groot en klein, commercieel en idealistisch, door bewoners en door ondernemers. Het maakt niet uit. Het belangrijkste is dat deze initiatieven mee bouwen aan het Brabant van de toekomst.

Door zoveel mogelijk initiatieven op de kaart te zetten, laten we zien hoe waardevol deze beweging is voor de toekomst van ons eigen Brabant. We willen en mogen de initiatieven echter niet claimen. Daarom geven we ze letterlijk een apart platform. Natuurlijk gaan we er vanuit dat deze houding positief op ons afstraalt: GroenLinks als partij die mensen en initiatieven verbindt!

Op de volgende manier zet je initiatieven op de kaart:

1. Neem contact op en biedt aan om het waardevolle initiatief op de kaart te zetten.
  2. Verzamel adresgegevens en een link naar de website.
  3. Maak een foto of kopieer die van de site.
  4. Voeg het initiatief toe op de website en schrijf een kort berichtje over wat het initiatief zo waardevol maakt.

Vragen? Neem contact op met Patricia Brunklaus, fractievoorzitter GroenLinks Brabant via pbrunklaus@brabant.nl