Aanmelden Brabantdag 2019

Meld je hier aan voor de GroenLinks Brabantdag. Benieuwd naar het hele programma? Kijk dan op deze pagina. Voor deze vierde editie van de jaarlijkse Brabantdag hebben we weer veel interessante workshops, presentaties en netwerkmomenten op het programma staan. Via het onderstaande formulier kun je je aanmelden.

We starten om 10:00 uur en sluiten af met een borrel zo rond 16:00 uur.  We vragen 5 euro entree waar je naast deelname aan alle activiteiten ook koffie, thee en twee consumptiebonnen voor terug krijgt. De lunch is voor eigen rekening: je kan voor 10 euro bij Van Aken eten als je je daarvoor opgeeft, maar er zijn ook diverse eetgelegenheden in de omgeving.
In de bevestgingsmail ontvang je meer informatie over de betaling.

Aan welke rondleidingen/presentaties wil je meedoen tijdens het ochtendprogramma? Let op: wanneer je kiest voor "Kop op 't zand" kun je geen tweede activiteit kiezen. Deze activiteit duurt namelijk een geheel uur.
Aan welke rondleidingen/presentaties wil je meedoen tijdens het middagprogramma? Let op: wanneer je kiest voor "Kop op 't zand" of "Fijnstofmeter maken" kun je geen tweede activiteit kiezen. Deze activiteit duurt namelijk een geheel uur.